دریافت License شش‌ماهه رایگان McAfee Internet Security 2010
تبادل لینک
لینک دونی ادلیست
تبلیغات
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تبلیغات
دریافت License شش‌ماهه رایگان McAfee Internet Security 2010
  • بازدید : (426)

مک آفی شرکتی بزرگ و نام آشنا در ضمینه ساخت نرم افزارهای امنیتی و آنتی   ویرویس است که بی اغراق همه‌ی ما حداقل یکبار این آنتی ویروس را بر روی  رایانه خود نصب کرده‌ایم .

نرم افزار McAfee Internet Security  Suite یکی از مشهورترین برنامه های  کامپیوتری در زمینه جلوگیری از انواع  حملات واز  بین بردن اطلاعت است.
اینترنت سیکوریتی McAfee جستجوی ویروس ها،  spyware ها یا هر نوع malware  را با سرعت انجام می‌دهد.
سیستم پشتیبانی اطلاعات McAfee مشخصه جالب دیگریست که جدیدا به آن اضافه  شده است.  بخش Antispam این نرم افزار با بسیاری از آنتی ویروس های دیگر یا  نرم  افزارهای امنیتی Internet برابری می کند. آنتی ویروس McAfee از  برنامه  Outlook، Thunderbird، Eudora و همچنین POP3 و MAPI پشتیانی می  کند. همچنین قابلیت به روز رسانی آن در مدت زمان بسیار  کوتاهی انجام می  شود و بطورکلی نسبت به نسخه‌های قبلی این آنتی ویروس سریعتر به روز رسانی   می شود. می توان گفت برخورداری از چنین ویژگی فوق العاده ارزشمند است. در   رده بندی آنتی ویروس ها، McAfee درجه A را به خود اختصاص داده است.

اما در سایت مک‌آفی  صفحه‌ای اختصاصی و پنهان برای کاربران فیس‌بوک وجود دارد که از طریق آن  می‌توان جواز استفاده 6ماهه  رایگان و قانونی McAfee Internet Security را  از سایت مک‌آفی دریافت و استفاده کرد !


با هم مراحل ثبت نام و دریافت یک لایسنس 6 ماهه رایگان را دنبال می‌کنیم  …

برای شروع به این صفحه در سایت مک‌آفی مراجعه  کنید . و سپس بر روی دکمه Get  Started now کلیک کنید تا وارد صفحه ثبت نام شوید .

سپس فرم ساده‌ای را مشاهده خواهید کرد که تنها کافی است نام ونام  خانوادگی خود را به همراه یک آدرس ایمیل معتبر و یک کلمه عبور دلخواه (برای  ثبت نام در سایت مک‌آفی) در فرم فوق درج کنید :

سپس بر روی دکمه I Agree کلیک کنید تا به صفحه بعد  ارجاع داده شوید .

انتظار مراحل بیشتری را داشتید ؟

به همین راحتی کار تمام شد – بلافاصله یک ایمیل فعال‌سازی به ایمیل‌تان  ارسال خواهد شد.

وارد ایمیل خود شوید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا اکانت شما در  سایت مک‌آفی فعال شود .

در پایان به صفحه دانلود آننی ویروس ارجاع داده خواهید شد که با کلیک بر  روی دکمه Download می‌توانید  McAfee Internet Security 2010 را همراه با License شش ماهه رایگان  اختصاصی خود دریافت کنید .



افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: